Akibat dah lama tak karoke. Tengah dalam kelas Educational Psychology, tiba-tiba teringat pasal karoke dan mulalah merepek dengan eza. Lagu diatas ialah lagu dangdut wajib. Asyik, dari Amalina.By the way, I am currently busy with theater preparation of Dr. Jekyll and Mr Hyde which will be performing in 7 weeks time at the Polytechnic of Sabak Bernam. I'll be playing the role as Dr Jekyll's servant. Yeah, servant. Muka busuk aku ni sesuai jadi orang gaji je. Tak kisah la, janji kerja halal.. Apart from that, I'll be covering the back up singer at the back stage. And I'm working under Ili Aqilah to manage the stage as well. I can see everyone is now having bad pressure and I hope everything will be worthy and gratifying at the end. Amin..
// Dear beloved, I wanna see you in my dream tonite...
8 comments:
lecterer teater kau tu yg ptut jd servant..muke die lagi busuk la heee
ouh i xsuke die sgttttt
hahaahhahaaa. we all know!! tp dah die lecturer nak buek camano? have to obey her la. (obey lah sgt kan. eee!)
teater? nice. i pon tak byk terlibat in teater u know
'And I'm working under Ili Aqilah'
'Tak kisah la, janji kerja halal.'
wow. haha. kau nak keje bawah aku? ape je yg ade di bawah aku? hahahahaha
chaiya, u should come!!!! pls come n watch my theater!!
ili, tu la kan. nnt aku check blk ape yg ada dibawah kau. hhahaha
// Dear beloved, I wanna see you in my dream tonite...
(sape..??) hehe
ee kenapa tanya? ada la..mane boleh bgtau..
harr....nie yg xsedap nie....hmmmm
Post a Comment