September 06, 2010

I know you are discontented to see me being in this situation. I know you are watching me from above and I know you must be dejected looking at me losing all my strength bit by bit.


I'm just so deeply wounded, Ayah.. I wish you were here with me. Please come into my dream and take me along with you. Reality is too cruel for me.

5 comments:

wangi said...

saya tak tahu apa berlaku,but please be well.Tuhan takkan beri bebanan yang kita tak mampu sayang.

always know that your dad,dia mahu awak hadap everything.step by step.kalau lutut dah lemah sangat,duduklah.but gather your strength dan bangun berlari semula.

at times like this,saya juga akan rindu mak saya amat2.sebab tu je yang saya tahu buat.

sakit.

busuk said...

terima kasih, wangi.. that so meaningful to me.
only we know how it feels bila kehilangan org tempat kita bersandar. yes, sakit sangat.


jgn buat saya sedih, nak raya ni.. main bunga api jom?



:')

omgpetch said...

why is this my dear? ish, esok jmpe let it out ok! luahkan semua. i pasti jadi pendengar yg setia ;')

btw, why din u reply my msgs? i sent to wrong number ke apa? pls msg me asap when u read this cmmnt plss

u hv to be strong! ayah kau mesti tanak tgk kau mcm ni. konfem2. tabahkan diri ilya!

kosong said...

I dont know what happened to u. tapi walau apa pun yang berlaku, be strong ok?

Hidup ini terlalu singkat untuk melakukan perkara yang sia-sia. ;-)

boleh je emel2 i utk kongsi cerita.

ilya said...

nota-nota kecil utk hati, i am dealing with it right now and it hurts me real bad.

chaiya, etchai zain rocks to the maximum.

kosong, insyaAllah.. tq cik empty :)